خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

سلام واحترام

امید است این هدیه را امام زمان عج از این حقیر بپذیرد.
اگر اومدی تو وب من بدون که رزقت بوده و ان شاءالله بتونم کمکی کرده باشم.
یا زهرا س

التماس دعا فقط برای فرج

به بوی کباب حساسیت دارد..!

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ

حساسیت دارد به بوی کباب ،

حالش خیلی بد می شود

 یک بار خیلی اصرار کردیم که چرا ؟


گفت : اگر در میان مین بودی و به خاطر اشتباهی چاشنی مین فسفری عمل می کرد

 و دوستت برای این که معبر و عملیات لو نرود ،


 آن را می گرفت زیر شکمش و ذره ذره آب می شد و حتی داد نمی زد


 و از این ماجرا فقط بوی گوشت کباب شده توی فضا می ماند ،

تو به این بو حساس نمی شدی ؟ !!!







دیگه هیچی نمیگم...
قضاوت اعمالمون اول به عهده خودمون باشه...
که دیون شهدا نشیم

  • خاک پای امام رضا (ع)

نظرات  (۴)

خیلی خوب بود و عجیب

فقط چند تا مرد پیدا میشه موقع کباب خوردن یاد این قضیه بیفته

وقت خوشی ها به یاد خدا باش تا وقت ناراحتی اون به یاد تو باشه

سلام

امروز به وبلاگ اکثر بر وبچه های خودمون (حزب الهیا)سر زدم اما مطلب به روزی پیدا نکردم

البته وبلاگ خودم هم همینجوره .من فکر کنم تو این آشفته بازارعمار پندارها و اعتدالیون بی عدالت و غربت یاران .میثم تمار باشیم وبی زبان دم فرو بندیم  وچشم به دهان طلایه دار لاله ها امید قلب عاشقا بزگ کشورمون خامنه ای عزیز باشیم

نظر شما چیه

پاسخ:

 سلام علیکم

یعنی منظورتون اینه حرفی نزنیم؟

آقا همیشه گفتند انتقاد منصفانه موردی نداره

من هم تا اونجا که وقت داشته باشم نقد میکنم

وعلت اینکه نمیام بروز کنم چون درگیر کنکور ارشدم! وواقعا از محضر همه عزیزان عذر خواهی میکنم بعلت این قصورم از جمله از محضر آقا امام زمانم که وظیفه شرعیم میدونم کارکنم

یا زهرا س

التماس دعا برای آقا عج و امام خامنه ای

کاروان می رود
جا نمانی
هر که دارد هوس کرببلا بسم الله
http://sepidh.sepehrblog.ir/
  • جوان مرصوص
  • سلام ستاره سهیل!!!!!!!
    ارشد حسابی مث اینکه حسابی ....!!
    انشاالله موفق بشی؛ میدونم سرت شلوغه پس
    یاعلی.ع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی