خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

سلام واحترام

امید است این هدیه را امام زمان عج از این حقیر بپذیرد.
اگر اومدی تو وب من بدون که رزقت بوده و ان شاءالله بتونم کمکی کرده باشم.
یا زهرا س

التماس دعا فقط برای فرج

ترم اول دانشگاه دو واحد کارگاه داشتیم با حضور چندتا استاد.
یکی از اساتید بیشتر با پسرا بود و مواقع نادری هم که سراغ دخترا میومد، بهمون زیادنگاه نمیکرد.
حواسش بود و کاملا متوجه ما بود ولی بجای نگاه کردن به طرف صورتمون، اغلب به مقنعه بچه ها نگاه میکرد. اینجوری بچه ها به نگاه نکردنش حساس نمی شدند. مخصوصا اونایی که عقده دارن استاد بهشون نگاه کنه، اصلا متوجه نمیشدند که این استاد فقط به مقنعه شون نگاه میکنه.
ایشون تقریبا جای پدر ما بود، خودش خیلی رعایت میکرد. بدون حساب کتاب هم باهامون حرف نمیزد.
با این نحوه ی رفتارش جوی در کلاس حاکم میشد که بچه ها هم رعایت میکردند. چه دخترا چه پسرا. چه نسبت به اساتید چه نسبت به همکلاسیها.
ناخودآگاه داشت این ایجاد حریم با نامحرم رو به طور عملی بهمون آموزش میداد و مدام برامون تمرین میشد.
به این ترتیب همیشه توی کلاساش یه حریم کلی بین دخترا و پسرهای دانشجوش بوجود میاد.
اصلا هم ندیدم توی کلاساش، دختر و پسری دست از پا خطاکنند.
فوق العاده هم پرکاره و با همه جور آدمی سروکار داره. همیشه همینطوری رعایت میکنه و اطرافیانش هم  بخاطر حرمت نگه داشتن های ایشون، ناخودآگاه حد و حدود ها رو رعایت میکنند.
ترم اول که متوجه این نحوه ی نگاهش شدم، تازه یادگرفتم که من هم نباید به خودم اجازه بدم به نامحرم نگاه کنم. وقتی داشتم فارغ التحصیل میشدم، رفته بودم دفترشون، طبق معمول فقط به چادرم نگاه میکردند. من هم سرم رو انداختم پایین. بعد متوجه انعکاس کمی از تصویر چهرشون توی شیشه میز شدم.
به طرف اون انعکاس نگاه میکردم.
به خود اومدم دیدم اون حتی به همون انعکاس تصویر صورتم در شیشه هم نگاه نمیکنه!
خیلی از خودم خجالت کشیدم که داشتم به تصویر توی شیشه نگاه میکردم…

 منبع: سایت جنبش دانشجویی حیا

 

"حالا جدی پیش خودت فکر کن و ببین این راه چقدر خوبه، تی می تونی خودت هم از همین الان تصمیم بگیری  دیگه به نامحرم نگاه نکنی.آدم این قدر راحته اگه نگاه نکنه حتی وقتی که داره با نامحرم حرف می زنه"


 
  • خاک پای امام رضا (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی