خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

خاک پای امام رضا (ع)

تحفه ایست ناچیز هدیه به ساحت امام زمان (عج) و نائب عزیزشون.

سلام واحترام

امید است این هدیه را امام زمان عج از این حقیر بپذیرد.
اگر اومدی تو وب من بدون که رزقت بوده و ان شاءالله بتونم کمکی کرده باشم.
یا زهرا س

التماس دعا فقط برای فرج

خسته شدی از اشتباه؟! خب برگرد!

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

مومن...!!!

تو راهِ همقدم شدن با خدا اگه دست خدا رو ول کردی....

میتونی برگردی....دورزدن ممنوع نیست...

صدبار اگر توبه شکستی بازآ!

« و إذا سألک عبادی عنی فإنّی قریبٌ أجیب دعوة الداع إذا دعان فلیستجیبوا لی و لیؤمنوا بی لعلهم یرشدون»

هرگاه بندگانم در باره من از تو بپرسند ، پس بگو : من نزدیکم و دعای درخواست کننده را هرگاه مرا بخواند استجابت می کنم ، پس باید بندگان هم مرا اجابت نموده بپذیرند و باید به من ایمان آورند تا راه یابند .
بقره-186



  • خاک پای امام رضا (ع)

نظرات  (۱)

التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
یاعلی
پاسخ:

     محتاجیم به دعای فرج و سلامتی نائب

یا زهرا س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی